Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Jeg skal stemme KRF i år. Har aldri gjort det før. Men de lover en uke ekstra ferie til småbarnsfamilier. Jeg og mannen min jobber fulltid, og det er viktig for meg og barna at vi får så mye tid tilsammens som mulig. En familievennlig politikk blir viktig for meg i årene som kommer.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Samme her..... og pga mye annet.. kontantstøtte feks................
Diva Muffin Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Hva er KrF interessert i å gjøre lokalt i kommunen og fylket deres siden dere skal stemme på de?
supergyda Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Enkeltsaker er som kjent alltid et godt grunnlag for stemmegivning. Nått. Hvis du ombestemmer deg med hensyn til KRF kan du jo stemme FrP. De "lover" 5000 eller noe i måneden i barnetrygd. Begge deler kommer særlig til å bli noe av.
Diva Muffin Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Nasjonale saker er også et flott utgangspunkt når man skal stemme i år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå