Tululah82 Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Jeg er litt usikker på om jeg lekker forstervann... Har vært litt bekymret de siste dagene. Syns stadig vekk at jeg er våtere (sorry detaljer) enn vanlig. Er det farlig å lekke forstervann? Bør jeg kontakte lege/føden?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Det er ikke bra å lekke, nei. Så hvis du mistenker det, så er det nok lurt å ringe føden:)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Foretrekker å være anonym, jeg:-) Men jeg har slitt med d samme med alle mine 3 svangerskap! På slutten har d vært vått i trusa, særlig etter at jeg har vært på do.. Og om natta, når jeg er naken når jeg går på do, har d hendt at d har rent en dråpe eller to nedover lårene.. Ekkelt! Men både jordmor og gyn har undersøkt meg og sagt at jeg ikke er moden eller har åpning, så jeg må bare stole på d.. D kan være at du svetter mer enn vanlig mellom beina, og d kan være urin som blir trykket ut av blæra pga trykket fra babyen.. Men dersom du er urolig må du ringe jordmor eller lege for å finne ut av d! For d er farlig å lekke fostervann..
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Har det liknende selv, det ble værre nå som varmen tok seg opp og jeg er ganske sikker på at det er svette. Snakket med jordmor og hun anbefalte å bruke et bind. Ble dette vått skulle man ta kontakt. Satte på et bind, men trusen blir våt oppetter kantene, så da kan det vel neppe være noe annet? Et annet tegn er at det skal lukte vammelt, men hvordan i alle dager lukter vammelt? Det inngår iallfall ikke i mitt sanserepertoar.
Tululah82 Skrevet 24. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2007 det lukter ikke godt nei.... ikke at jeg vet hvordan vammelt lukter!! jeg prøver bind når jeg kommer hjem, og ser hva som skjer... Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå