Nyseryllikberta Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Blir i fiiiinform etter ei flaske vin;)
Gjest Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Kommer jo litt an på hvor fort man drikker... Nå er det lenge siden jeg har drukket (graviditet og amming), men jeg pleide å bli brisen av en flakse rødvin, ja - hi hi...
firemerkersmør Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 ååååå ja!!! Sjangler hjem da. fnis...
SuperGlad Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 jeg blir helt pære av en flaske rødvin, tåler det IKKE! et par glass å jeg blir i gooood form, mer enn det er jeg bare ekkel full. Også blir jeg utrolig frekk hvis jeg drikker for mye rødvin. Så de sjeldne gangene jeg drikker er det vodka å smirnoff ice som konsumeres.
fru tekopp Skrevet 24. august 2007 #9 Skrevet 24. august 2007 Kommer veldig ann på dagsformen. Noen ganger kan jeg bli god og brisen av ett glass. Andre ganger skal det en til en og en halv flaske til for samme resultat. Har fest på jobben nå og har tatt to øl og kjenner det godt i hodet nå. Gir seg fort, men kjenner det akkurat nå. Ha en fiiiiiiin helg!
Mynona Skrevet 24. august 2007 #10 Skrevet 24. august 2007 Neeeei, som regel ikke. Men det kommer litt an på alkoholprosenten i vinen og hvor fort jeg drikker den=)
Blue Lady Skrevet 24. august 2007 #11 Skrevet 24. august 2007 Etter to graviditeter og barnefødsler på 2-3 år kan jeg si at jeg blir DRITINGS av en flaske vin
Brillemamma Skrevet 24. august 2007 #12 Skrevet 24. august 2007 Nei,det blir jeg ikke. Om jeg skal ut drikker jeg somregel 2flasker hvitvin på vors. Da er jeg igodt humør,og ikke full:) Ikkenoe jeg bare tror altså! Har alltid tålt mye alkohol..
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 24. august 2007 #14 Skrevet 24. august 2007 det skal MYE mer til før jeg blir full.... kan drikke verdens største barsking under bordet!
stinky-monkey Skrevet 24. august 2007 #15 Skrevet 24. august 2007 Nå har jeg aldri vært glad i vin da, men jeg kan garantere at jeg hadde ALDRI blitt full på en flaske. Jeg tåler irriterende mye alkohol, så det skal STORE mengder drikke til før jeg blir full. Jeg kan drikke alt mulig sammen også, som rusbrus, cider, sprit, baileys, osv.. og skal veeeeeldig mye til før jeg blir full. Ganske irriterende egentlig, for det blir fort dyrt for meg hvis jeg skal ut ;-)
Gjest Skrevet 24. august 2007 #16 Skrevet 24. august 2007 Akkurat nå hadde jeg blitt dritfull av et halvt glass, tror jeg...... Er dønn sliten etter ei arbeidsuke på rundt 44 timer inkludert to kveldsmøter med jobben, pluss et kveldsmøte til, pluss slitsom kjøring til og fra... Ei flaske vin blir jeg vanligvis go'full av....
Kamomille Skrevet 24. august 2007 #17 Skrevet 24. august 2007 Hoho....Pga 2 tette graviditeter har jeg kunn drukket en gang på 1 og 3/4 år. Nå hadde jeg nok blitt full av en halvliter.....fniiiissssss Av en flaske vin hadde jeg nok sjanglet hjem......
Nit@™ Skrevet 24. august 2007 #18 Skrevet 24. august 2007 Tror faktisk jeg hadde blitt godt over brisen av en hel flaske vin. Drikker ikke så mye vin, så har ikke prøvd ;o)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 24. august 2007 #19 Skrevet 24. august 2007 Ikke av en flaske vin alene, men hadde jeg tatt noen kopper med kaffe og baileys så hadde jeg nok kjent det:))
nr2eprins Skrevet 24. august 2007 #20 Skrevet 24. august 2007 Begynner å bli en stund siden jeg drakk ei fl. rødvin. Så jeg regner med at jeg hadde vært på apestadiet om jeg hadde drukket ei fl. alene..he..he
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 24. august 2007 #21 Skrevet 24. august 2007 Nå hadde jeg vel ikke tålt å lukte engang hi hi. Har ikke tatt en slurk på ett par år. Men i min ungdom hvor jeg var ute 2 ganger i uke kunne jeg godt drikke en flaske før vi dro på byn =0) Det var tider det =0) MIMRE MIMRE =0)
Northernlights Skrevet 24. august 2007 #22 Skrevet 24. august 2007 Nå har jeg ikke drukket ei hel flaske vin alene siden jeg var tenåring, men to glass, og jeg er "tipsy". Og det er alt jeg drikker. Har absolutt ikke noe behov for å bli "full" =) Liker det ikke når andre er det, og hater følelsen selv...var skikkelig alkoholforgiftet en gang, og det var lærepenge nok,tror jeg. 2 glass god vin er nok for meg,ja.....
Dailis Skrevet 24. august 2007 #23 Skrevet 24. august 2007 Jeg hadde nok blitt brisen ja, men jeg klarer ikke drikke over den grensen, uansett. Får nesten en panikkfølelse om jeg kjenner jeg blir litt for brisen, så holder meg innenfor grensen..(ble full en gang i russetiden, det var fælt) Men nå drikker jeg vin sakte da....
Gjest otilie79;) Skrevet 24. august 2007 #24 Skrevet 24. august 2007 Blir brisen av ei flaske pils jeg:) Har alltid vært billig i drift hihi;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå