Gå til innhold

Da var jeg sengeliggende....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var jeg kommet hjem fra sykehuset...

Var jo på kontroll angående for kort livmorhals...Den har gått litt opp igjen så det er bra, men den blir kort igjen så fort jeg får kynnere så jeg har fått streng beskjed om å være sengeliggende til jeg føder...!HJELP...

Null sex også... ikke noe av noenting som han sa så fint:P haha...

Eneste jeg kan er å gå en runde max rundt huset om dagen... Uff, kommer til å gå på veggen! Åsså i denne varmen!

Men han sa at han ser så flott å fin ut at det er nuuull stress om han kommer ut nå, men såklart har han ikke vondt av å ligge litt til...Så han håpa på ca 5 uker til, så vi får se...

Noen tips til hva man kan fordrive tiden med uten å anstrenge seg? Ser for meg en LAAAANG og kjeeeeeedelig tid fremmover:P

Jeg er nå 30+3 uker på vei..

Klemmer fra Kristine~30+3uker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff det hørtes kjedelig ut. Men men hva gjør vi ikke for disse små miraklene våre.

Har selv vært sykemeldt i 2 mnd og blir antageligvis sykemeldt resten av svangerskapet og syns det er kjedelig å gå hjemme hele tiden. Får heller ikke gjort så mye pga manglende energi. Tror jeg hadde blitt rimelig desperat skulle jeg har vært sengeliggende (har ikke ro i ræva jeg hehe). Hva du kan drive med fremover mmmm; lese bøker, strikke (kan vel strikke fordi om man ligger i senga),brodere, dersom du har laptop kan du evt surfe på nettet, se filmer.

Lykke til videre iallefall :-)

Skrevet

uff stakkar deg,sliter med bekken selv,så tar livet ganske med ro jeg og, men å lese bøker er jo en fin ting å fordrive tiden med

Skrevet

Huff, dette var jo skrekkelig kjedelig! Her er mine tips på å få dagene til å gå:

Jeg antar TV-skjermen har kommet seg inn på soverommet? Nå er det tid for daytime TV, videoer og DVD-er. I tillegg kan for eksempel Playstation med noen gode spill være greia (det endte vi opp med i en tung og langvarig influensaperiode).

Og selvsagt: Bøker, blader, magasiner. Håndarbeide (kanskje særlig strikking) er det jo mange som tar opp når de skal føde, så det er kanskje en tanke?

Eller få noen interiørblader/bøker slik at du kan drømme om å fikse på leilighet/hus etter at babyen er født? Og hva med å drømme seg bort i chaterselskapenes vinter- og sommerferiekataloger? :) Det er mye kan kan gjøre fra sengekanten. Lykke til!

Skrevet

Hehe tv`n er på soverommet vett!På sin plass;)

Uff, passe kjipt å bare ligge å vente på at fødselen kan sette igang når som helst...

Så får sitte her å geeke litt også:)

Tusen takk for svar:)

Kristine~30+4uker~

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...