LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Som en påskjønnelse etter en lang og tung sommer inviterte jeg mamma med til syden en uke i september. Alt dekt, unntatt lommepenger. Skulle dra, jeg, mamma og Guttongen. Nå nettopp var hun innom, sint som en furie fordi jeg hadde bestemt alt. Hun hadde "bare" fått vite datoene og hvor vi skal bo, ikke fått bestemme noe. Nei vi kunne bare dra uten henne når jeg skulle oppføre meg slik. Så her sitter jeg og fatter nada! Når jeg inviterer noen med på tur betyr vel ikke det at de skal bestemme hvor og når vi skal dra? Eller? Nå er det en gang slik at herfra går det ett fly i uka, til èn plass i syden. Og dermed er valgmulighetene: få. Fatter ikke helt hvor hun vil jeg. Om hun hadde ært fullstappet med penger, og villig til å betale for seg; greit. Men er jo for påkker jeg som skal spandere, da syns jeg at jeg kan få velge om jeg vil betale 8000 eller 20.000 for turen. Blæhh...
Gjest Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Herregud... Overgangsalderen? ;-) Hun kommer nok snart til å innse at hun har dummet seg ut.
firemerkersmør Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Var vel noe annet hun egentlig var sur for, så gikk det utover deg. KJipt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå