Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Sønnen min er 4,5 mnd. Har hele tiden følt at jeg har hatt veldig lite melk om kvelden og han har voknet ca 3 ganger om natta fram til kl 6 for å få mat. Har prøvd å gi han mme som tillegg om kvelden,men det vil han ikke ha. Hvis han får det om natta vil han ha det da me... Iallfall, prøvde heller å gi han grøt noen kvelder og han slukte det rått. Lå bare og gapa og var helt i hundre. Etter han har fått det sover han bedre om natta og virker mer fornøyd og mindre grinete om kvelden. Skal jeg fortsette å gi grøt om kvelden? Mengde varierer, gir han til han virker fornøyd jeg. Er jo dette "maset" om at man kun skal ha melk fram til 6 mnd, men hva skal jeg gjøre da? Kommer han til å få varige men fordi han får grøt tidligere, eller hva kan gå "gale" egentlig?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 må legge til at han er under gjennomsnitt på vekt/lengde kurven, men har fulgt sin egen kurve hele tiden. Min HS sa jeg fikk velge selv om jeg ville begynne med grøt selv eller ikke. Spørs hvordan han sov.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Jeg er ingen ekspert men jeg ville ha fortsatt med grøt, han har tydeligvis behov for mer mat og det er en god nok grunn til at man kan begynne før 6 måneder.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Synes du skal fortsette med det om han vil ha det. Bare fortsett å amme resten av døgnet ellers .
haater husarbeid Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Barn er så forskjellige. Siden lillekaren din har ligget under kurven hele tiden, har han nok mye vekst å ta igjen. Min har hele tiden ligget under kurven han også, jeg startet med grøt da han var 5 mnd, det var en annen verden, det skal jeg fortelle deg! I hjertet ditt vet du hva som er rett for ditt barn, lytt til instinktet ditt! Anbefalinger er noe en KAN lytte til, ikke noe en MÅ lytte til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå