Suss@ med 3 gutter Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 http://www.fvn.no/vi_og_vart/livet/article506816.ece
Gjest Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Helt sykt. Håper dette mennesket ikke fikk autorisasjon. Skremmende holdninger!!!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 huff ja, så grusomt! de er jo så skjønne mange!! bare tenk på han i UNO filmen.. hehe syns de er herlige jeg.. får jeg en sånn så er den velkommen uansett... ) Masse gleder med de også!
ananymous Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Jeg regner med at dette ble sagt i en anonym undersøkelse og synes det da ville være rimelig drøyt om de sporet opp respondenten og nektet autorisasjon. Synes egentlig ikke dette burde havnet i media i det hele tatt. For det første er det sagt anonymt og for det andre er det vel ikke noen bombe at det er mange rare meninger ute og går, både blant sykepleiere og andre.
Gjest Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Jeg er enig i at dette burde forblitt anonymt, men når det er kommet fram i media, er det lov å si at man blir skremt av slike holdninger. Det dreier seg tross alt om barn som er født, og som er i live!!!
Gjest Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Kan det ikke tenktes at studenten bare sa det for å provosere da? Nettopp fordi de kunne være anonyme? Har litt vanskelig for å se for meg at noen faktisk mener dette. I såfall har personen syke oppfatninger av verden vi lever i.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Hun\Han hadde sikkert uttalt seg annerledes om det dreide seg om eget barn. Uttalelsen er igrunn ganske nazi synes jeg. Vi har mye å lære av de med funksjonshemninger. Mitt funksjonshemmede barn har gjort denne verden litt mer forståelig for meg, jeg er blitt tvunget til å forsøke å sanse den som han gjør. Han var min gave, men når jeg gikk gravid med viten om hans handicap,hadde jeg mange rare tanker. Vvet ikke om vi hadde blitt mer effektive i en verden uten handicap. Det hadde blitt som en regnbue med kun to fargenyanser. mammaen til Isaac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå