Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Smørte dere bare på med fingern? Både oppe og nede på gommene? Hjalp det? Har luktet på det og prøvd det på gommen selv og det både lukter og smaker utrolig vondt, er derfor litt skeptisk til å prøve det på snuppa. Noen med erfaringer??
Mamma til to tette Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Synes ikke det har hjulpet noe særlig, men har hjulpet på det verste, hvis det f.eks klør som besatt når han skal spise, da blir han mer opptatt av å bite på flaskesmokk enn å få i seg mat. Smører overalt på gommene ja fordi merkelig nok så selv om han har fått tenner nede så klør han også bakerst i gommene. Synes det lukter hostesaft jeg og vittigste er at lillegutt elsker smaken av det. Gaper høyt når han ser flasken, og må lure ham til å holde tungen unna.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 Kanskje snuppa liker det også. (det er jo ikke så farlig at ikke jeg liker det...he he.) Hun har ikke fått noen tenner ennå, men vi ser at hun klør voldsomt i gommene og får "spasmer" noen ganger hvor hun biter helt vilt. Hun ser så rar ut når hun gjør det. Er bare 3 1/2 mnd så det er nok en stund til de kommer ut ennå..
<3 + <3 + ? Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Jeg og smakte på det og syntes det var sterkt, menn guttungen elsker det. Smatter når jeg smører på. Bruker bare fingeren ja. Synes det hjelper en liten stund, men ikke lenge. Bruker det mest hvis han er veldig trøtt og ikke får sove fordi det klør. Da virker det akkurat lenge nok til at han sovner.
mammasgo`jente Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Bruker lillefingeren og smører både oppe og nede, framme og bak. Hun smatter og det ser ut som hun faktisk liker det. Synes at det virker godt hvis hun klør som besatt og ikke vil sove eller spise. Noen ganger gråter hun veldig når hun skal sove og nekter å ta tutten. Etter at jeg har smurt på tar hun tutten med en gang og sovner. Virker som om det er vondt å suge på tutten.
snartmammapåny Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Smører på med fingeren her og. Småen liker det og veldig godt, så er mulig det er enkelte ting som må låses litt ekstra godt inn når han blir større;) hehe Smatter det i seg, Ser nesten litt skuffet ut når jeg ikke smører på mer. Virkningen varer ikke så lenge da, men tar det verste så han får sove eller finne roen til å spise.
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 fungerer supert her også, og nicolai elsker smaken! smatter og gaper og sier "nnnnammmm" når han får smører på med fingrene oppe og nede, fordi en aldri vet akkurat hvor det klør.
Bellen^2 Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Vi har óg bare brukt fingeren for å smøre på. Har smurt der vi har sett at tanna er på vei opp, og litt på området rundt. Junior synes nok ikke det er supergodt, smatter fælt og grøsser litt, men klager ikke:) Vi har kun smørt rett før leggetid eller hvis han har våknet på natta. Synes det har hjulpet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå