Jerrys jente Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Ja, jeg er skremmende barnslig, men nå har jeg fått nok av en barnslig mann som ikke bryr seg om det ene eller det andre. I dag når mannen min kommer hjem så reiser jeg ut og blir borte hele kvelden bare på trass...så kanskje det går opp for han at vi har et problem og burde snakke om det. Nå har jeg prøvd snart 10 ganger de siste ukene å sette meg ned med han for å prate om problemene vår, men det nytter ikke. Han ser ikke problemet. Vi har det jo greit sier han. Ja, han har det greit, men ikke jeg. Jeg vil så gjerne noe mer enn å sitte hjemme hver dag, noe mer enn å leve i et kjærlighetsløst ekteskap uten sex. Jeg vil ikke være hjemme med barna lenger, jeg vil jobbe og komme meg ut. Han har jobb hver dag, mye overtid og trening 2 ganger i uken hvor han kommer seg ut. Jeg er hjemme med barnet vårt hver dag for vi har ikke nok penger til at jeg kan gå på kafè, lekeland eller komme meg ut på andre ting. Det mest spennende med dagen min er om jeg er så heldig at det er noen på lekeplassen jeg kan prate litt med, og det er det sjelden. Jeg gråter nesten hver dag og er så fortvilet over alt, men jeg vet at jeg vil få store økonomiske problemer hvis jeg går fra han. Her er boligene så dyre at jeg må flytte langt ut på landet eller leie noe gammelt rundt 40 m2 for å klare meg. Åååh, jeg har så lyst til å skrike ut og komme meg vekk. Måtte bare få en liten utblåsning.
frk.møøø Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 det står ikke noe om hvor stort barnet deres er, men hva med å komme seg ut i jobb selv om det er mulig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå