Gå til innhold

dårlig erfaring med dr.browns flaskene???


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei...har en gutt på 2 mnd som hele tiden har brukt dr.browns flaskene..

har vert plaget med en del luft og vanskeligheter med raping,spes på natta...noe som har gjort han veldig urolig.

har nå byttet ut flaskene me vanlige aventflasker for å se bedring,noe jeg håper på...han får iallefall opp 2-3 raper pr flaske...

Andre med liknende erfaringer??

 

brukte dr.browns me førstemann og det gikk veldig bra,men ingen barn er like..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt Dr.Brown flasker i 2 år. Jeg er kjempefornøyd med de. Meningen med de flaskene er jo at de får mindre luft i seg. Er det slik at han får mindre luft i seg og raper mindre pga det? Jeg hadde også en gutt som var plagert med luft i magen om natten, jeg gjorde det slik at det ble en rapepause midt i måltidet, her hjalp det.

Skrevet

brukte dr.browns til førstemann,samme nå til andremann og har vært kjempefornøyd med de flaskene. kan ikke være dem for uten. liker ikke avent sine. blir så mye luft inni flasken synes jeg,så melka blir nesten som milkshake.. men sant som du sier,ingen barn er like. man må bare prøve seg frem og se hva som passer en best..

Skrevet

jeg og er kjempe fornøyde med de. Måtte bruke mme en uke pga brystbetennelse og kunne ikke vært foruten de flaskene. Min sønn ble mye flinkere til å rape og..slet endel med det når jeg ammet. Nå som jeg er tilbake på ammingen raper han og er så fornøyd og blid atte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...