Gå til innhold

Barnemat i Hellas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til Lesvos/Plomari med vår 6 mnd gml baby. Noen som har erfaring med barnemat i Hellas. Hva har de av middag, fruktpure og grøter. - Og er det noen som har sett ferdigblandet MME?

Lurer på hvor mye jeg trenger å ha meg fra Norge...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=)

Vet dessverre ikke hvordan utvalget er... i fjor var vi til Chios og da hadde vi med middagsglass og grøt til hele oppholdet. Da var minsten 1 år. Pakket all maten i en plastboks, sånn at det ikke skulle knuse.

Når skal dere til Lesvos?

Skrevet

Var i Plomari for 3 år siden og det var en veldig flott kolonialbutikk der, men da hadde jeg ikke behov for å sjekke barnematen.

så desverre jeg kan ikke svare deg på det.

Når reiser dere? Vi setter oss på flyet om drøye 10 dager den 6.september med snuppa på 19. mnd. den dagen.

Gleder meg ettersom jeg har vært der før vet jeg hvordan det er der og det er absolutt det stede jeg har hatt min mest avslappende syden ferie.

Skrevet

Vi reiser 20.sept og skal være i 3 uker. Drar m/ Lilleputreiser.

Så bra at det er fint der! : - )

Skrevet

Tror det bare er Lilleputt som har reiser dit, hvor Skal dere bo?

Vi skal bo på Irini. Bodde på samme sted for 3 år siden men pga. Eline må vi ha større leilighet denne gang.

Skrevet

Vi skal bo et sted som heter Panorama studios. Er visst første året Lilleput bruker stedet.

Skrevet

er så nysgjerrig at jeg må sjekke opp hvor det er i Plomari.

• 5 uker senere...
Skrevet

trodde de brukte honning som søtningsmiddel i barnemat der nede.... jeg ville nok tatt med meg alt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...