Pinny og lillegutt Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Jeg har vært plaget med rastløse bein (eller hva det egentlig heter) i hele svangerskapet.. Og i det siste har det blitt helt ekstremt.. Jeg kommer til å bli gal om jeg ikke finner en løsning snart. Før kom det kun når jeg skulle sove, men nå er det der nesten hele tiden. Så er det noen som vet om noe som VIRKELIG hjelper? og gjerne hjelper over lengere tid? Har prøvd å gå turer, sitter å rister på beina omtrent konstant (slik mannfolk ofte kan sitte.. vanskelig å forklare). Men dette hjelper ikke lengere.. *snufs*
Gjest Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Har du prøvd magnesiumtilskudd, kjøpes på apotek eller helsekost, hjelper veldig!
Pinny og lillegutt Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 åå! Da skal jeg dra å kjøpe det etterpå! Men må man ta det en stund før det begynner å merkes eller merker man effekten av det etter ganske kort tid? Bare sånn så jeg har tålmodigheten min i orden
Gjest Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Se etter på pakke hvor mange tabletter du kan ta pr dag, tror det var 2 eller 3. Jeg tok 3 i begynnelsen da jeg var som verst plaga, det hjalp allerede etter 3-4 dager, tar vel litt tid før kroppen kan gjøre seg nytte av det. Nå holder det med 1 om dagen. Lykke til:-)
Moyra Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Spis 2 kapsler magnesiumtilskudd (fåes på helsekost) hver kveld før du legger deg, og sitt gjerne med føttene i iskaldt vann i en bøtte en times tid før du legger deg. Dette funker på meg. Jeg har slitt med restless legs i snart 7 år og jeg vet hvor j*** det er.. Har også vært ekstra ille nå i svangerskapet, og det har ført til mange søvnløse netter. Men prøv tipset mitt!!!
Pinny og lillegutt Skrevet 24. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2007 Det skal jeg gjøre, tusen takk Synes skikkelig synd på deg som har slitt med dette i 7år.. uff, egentlig noe jeg ikke unner noen. Men fint du har klart å finne en løsning på det! Håper bare det hjelper på meg også. ^^
moklatt_har født 31.08 Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Min mor har slitt med det.Hun gikk og kjøpte seg støttestrømper og det var helt fantastisk sa hun.Det virket veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå