Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Føler sult osv..men mindre enn tidligere i svangerskapet. Får liksom ikke plass til mer mat pga. babyen tar jo opp det meste av plassen;o) Må minne meg selv på å spise.... Kan det være farlig for babyen???
StineMor_2007_ Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 hei... sånn er det her oxo... skikkelig matlei no... men må jo spise noe.... babyen tar jo til seg den næringen den trenger... spiser jo ikke vær gang du spiser liksom... er sikkert ikke farlig men er ikke bra... må få i oss litt mat
Gjest Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Er nok ganske vanlig ja.. Er jo mindre plass i magen og babyen er jo ganske stor nå. Bare pass på å drikk nok
Gjest Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Lite matlyst her også, men jeg drikker mye vann for å unngå å bli svimmel. Når du spiser, bruker den maten også mye lenger tid gjennom systemet, så både du og babyen får utnyttet næringsstoffene ordentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå