Gå til innhold

Flere med dårlig matlyst?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler sult osv..men mindre enn tidligere i svangerskapet. Får liksom ikke plass til mer mat pga. babyen tar jo opp det meste av plassen;o)

 

Må minne meg selv på å spise....

Kan det være farlig for babyen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei...

sånn er det her oxo... skikkelig matlei no... men må jo spise noe.... babyen tar jo til seg den næringen den trenger... spiser jo ikke vær gang du spiser liksom... er sikkert ikke farlig men er ikke bra... må få i oss litt mat

 

Skrevet

Er nok ganske vanlig ja..

Er jo mindre plass i magen og babyen er jo ganske stor nå.

Bare pass på å drikk nok

Skrevet

Lite matlyst her også, men jeg drikker mye vann for å unngå å bli svimmel. Når du spiser, bruker den maten også mye lenger tid gjennom systemet, så både du og babyen får utnyttet næringsstoffene ordentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...