Gå til innhold

hva klokka (ca) får dere posten deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kommer posten ofte ikke før 15:30!! Driiiit irriterende når en venter på pakker o.l.....!

Synes det er i seneste laget... er det ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var da VELDIG sent! vi får vår i 11-12 tiden..senest 1....

Skrevet

Vi får også posten kjempeseint.....ca kl 15.00. Utrolig irriterende!

Skrevet

vi får post fra rundt 11-12 tiden.....og lørdag får vi rundt 10 :)

der vi bodde før fikk vi posten sent ved 14-15 tiden og det er jo uhørt spørr du meg......

Skrevet

15.00 kommer den her... veldig seint!!

Skrevet

vi får den også ca 15.00...jævelig irriterende spør du meg men...

Skrevet

Alt fra kl. 11:00 - 15:00. Virker som postbudet tar det "når de føler for det" her hos oss.. Noe som er kjempe kjipt når man venter på noe, for vi må da gå ut flere ganger bare for å se om de har giddet å vært innom enda. Bah

Skrevet

14.-14.30 her.. tenker ikke så mye på d i grunn, sambo tar den me seg når han kommer fra jobb om jeg ike har vært der før..

Skrevet

Her kommer den heller ikke før kl.15

Ganske irriterende!!!!!!!!!!!

Skrevet

må dere huske på at det faktisk er folk som skal kjøre rundt posten også da, og at de faktisk jobber en 8 timers dag de også..

Da kan ikke alle få posten sin kl 10...

Her kommer posten alt mellom 10 og 15, irriterende når den kommer 15, ja, men sånn er det bare...

Hvis du venter pakker (sånne som du må på posten og hente) så er det jo bare å be om sporingsnummer fra avsender, og sjekke på nett, så kan du jo hente den når du ser at den har kommet til postkontoret ditt...

Gjorde jeg senest i går, så at pakken kom til postkontoret ca kl 10:00.

Venta ei stund for å se om posten kom, men da den ikke gjorde det skreiv jeg bare pakkenummeret på en lapp og tok med meg, ikke noe problem ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...