nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 hvorfor vil kate drepe abe? hvorfor er det noe med dåpen som er for sent, og lexie er redd noe?
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 kate ville drepe abe fordi han visste at hun hadde vært prostituert ellerno sånt når hun var yngre og jobbet da for stefano...han vil fortelle det til Roman å da vil han sikkert ikke gifte seg med henne.. Lexie er redd fordi mora har "sett" i syner at abe blir drept klokka 12 den dagen dåpen er..
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 skjønner... innviklet dette...
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 ja nå har det jo "endelig" kommet dit jeg faktisk husker jeg har sett også..hehe.. kikker på det innimellom på tv3 danmark.. der har de kommet mye lengre så jeg har komt meg til dit de har funnet svaret på hvem "salem stalkeren" er... Det sier vel seg selv (med tanke på hvor fort det går fremover i den serien ) at det er litt lenger Tror det er kommet hvertfall 6mndr lenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå