meg & to små vampyrer Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Hvordan i alle dager skal jeg få meg relevant arbeidserfaring når ingen vil ansette meg uten det?!!!
Monajenten Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Det der hørtes (dessverre) alt for kjent ut. Sånn er det med min utdannelse også. Alle skal ansette folk med erfaring, og det er ingen steder å få erfaringen på når man ikke blir ansatt uten:-/ Sender deg en trøsteklem, vet hvordan det er:-s
Diva Muffin Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Vikarbyrå! Ta det de tilbyr, selv om det bare er to dager mens noen er syk.
meg & to små vampyrer Skrevet 24. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2007 Ja, nå har jeg senka krava mye bare for å få noe å gjøre:)
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Huff, skjønner deg (desverre) så alt for godt!!! Er helt håpløst å få jobb uten god erfaring, men som du sier...hvordan få det når man ikke får en sjans å lage god erfaring ?! *trøste klem sendes*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå