Mamsen til Pjokken Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Pjokken fyller 2 år snart, men vi aner ikke hva vi skal kjøpe til ham..! Han har jo endel leker, han vil forsåvidt bare leke med biler uansett da, og klær har han det han trenger. Vi har tenkt på å kjøpe et lite bord og stol(er) til rommet hans, sånn at han kan sitte der å tegne og sånn, men jeg blir veldig takknemlig for tips..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Junior fikk trehjuls sykkel på sin 2 års dag...
Mogop fikk augustgutt Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Hmmmm er ikke helt sikker på om jeg kjøpte noe jeg... Fikk jo litt av andre. Mulig det var da hun fikk trehjulssykkelen sin.
alvis Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Gutten min fikk så mye ting og leker at det nesten blev for mye. Vi kjøpte en ambulanse som har lyd og blinkelys og det blev hans favoritt med en gang. Men det er litt irriterende for mamma og pappa da han slår på lyset og lydet kl 06 om morgen......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå