Helnøtt med spire:) Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Noen som vet noe om denne kanalen? Er det en kanal som er "mest" eina for kvinner? Er det der den serien unge mødre kommer?
Gjest Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Det skal jo vere beregnet på kvinner i alderen 20-40 tror jeg, det skal vere kjernegrupper. Synes det er litt rart at de ikke har et eneste matlagingsprogram:) Tror det blir en flopp...
Gjest Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Denne har jeg lurt på også! Er det en gratiskanal som går inn i standardpakken, eller er det betalingskanal..?
Gjest Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 http://www.na24.no/propaganda/media/article1112394.ece Der står det meste om kanalen, også program som kommer.
Gjest Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Så en reklame for et program der husker ikke hvilket men tok meg i å tenke så tåpelig...hvem vil se det liksom...men men...tror og det blir en flopp...
Gjest Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Dævven, høres begredelig ut jo! Her er noen av programmene som skal vises: Serier: Dirt - Courtney Cox som kynisk redaktør i sladderpressen. Big Love - Bill Paxton spiller mann med tre koner. Reality: Tori & Dean Inn Love - Tori Spelling flytter og starter Bed & Breakfast. Newlywed - Nearly dead - ekteskap på randen skal berges. Filmer: Unfaithful, Bridges of Madison County, Stepford Wives og Cold Mountain.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå