Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Christel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fint navn,, var vanlig for 31 år siden, men ikke så mye nå tror jeg;)

Skrevet

For meg blir det litt sånn Dynastiet navn. Ble populært på 80 tallat, og det ble stavet på mange morsomme måter. Det er jo grunnen et søtt navn igrunnen.

Skrevet

Enig med erteposen. Kjenner flere som heter det som er på min alder (30 +/-)

Skrevet

Ikke min stil ;)

Skrevet

Ei jeg kjenner heter det, og jeg syntes det er kjempefint..Selv om det var vanlig for 30 år siden er jo ikke det samme som at det ikke er fint i dag. Er jo mange gamle navn som er moderne den dag i dag.

Skrevet

Nei uff, kjenner bare sånne trashy damer som heter det...skikkelig harrytass-navn.

Skrevet

Liker det selv veldig godt da:)

Skrevet

Det var jo et vanlig nacn da Dynastiet gikk på TV. En norsk variant av Crystal...

Det blir på en måte det samme som dem som oppkaller barna etter figurer i kiosklitteratur... Litt tragisk...

Når det er sagt, er det utrolig hvor ulik smak man har på navn.

Skrevet

Haha, oki jeg hadde aldri selv forbundet det med det, for jeg har aldri sett dynastiet:)

Skrevet

Hehe, det skulle jeg hett for 24 år siden, men pga Dynastiet og en eller annen dame som het Christle trodde alle at mamma og pappa skulle kalle meg opp etter henne, så navnet mitt ble et annet - og det er jeg GLAD for! Synes det høres veldig gammelt ut, høres ut som en dame i 40-årsalderen, hehe..!

Skrevet

Er ikke det et vann eller vin merke??Eller er det Christal?

Skrevet

jeg heter det selv:) liker ikke navnet mitt,men har alltid fått skryt av det da..heter christel mari, med trykk på i`n liksom:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...