Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Hadde planer om å få gjort endel idag men er helt utslitt av varmen og må bare melde pass....=) Flere som merker det samme? Bare tre uker til termin nå så skal ikke klage da..
Noddy78, en av hver! Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Jepp, er svett kan du si! Har hatt en aktiv dag likevel(til en avveksling)og fremdeles en del ting som står på tapeten, men har hatt to runder med en høneblund på sofaen siden jeg sto opp kl 06.30. Det værste var en stor haug med stryketøy! Ble skikkelig varmt! hihi Mannen min har bursdag i dag og skal feire med alle gutta, så jeg skal rydde bort alt jeg vasket av klær i går, bytte gardiner på kjøkkenet, finne frem dyner og sengetøy til kompisene og lage middag til han kommer hjem, så forlater jeg åstedet. Orker ikke fest selv. Han ønsket seg en snill kone til bursdagen, håper noen finner det til han! hihi, jeg har ikke vært mye tess siden mars pga bl, men idag følte jeg for å gjøre litt ekstra. Er 34+5, så du ligger foran meg ;-)
strekkmerketrollet Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 ....send litt varme og god vær hit da!
prøvekluten+3små Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 muæææh...ikke akkurat..her er ti grader og regn
Noddy78, en av hver! Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Har akkurat pakket en stor solbit til dere begge to, sendte det med ekspressbud for ca 2 minutter siden! ;-)
strekkmerketrollet Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 hmmm... har ikke motatt noe fra posten njaa, skeptisk!
Pinny og lillegutt Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Jepp, er helt dau i dag jeg. Orker ingen verdens ting.. Aaaaltfor varmt..
Pampers123 Skrevet 24. august 2007 #9 Skrevet 24. august 2007 Yeah right! Sitter på jobb, tror et er 10 grader ute og pissregn! Skal ikke påstå jeg svetter akkurat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå