Adriansmor med tulla Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Lagt på meg 2 kilo over natta!! Er det muli å fleske til med 2 kilo på en dag.... huff blir litt redd ålså
Gjest Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Kanskje du har blingsa på vekta?? He he, to kilo over natta, hørtes ut som om du har gått i søvne og spist et par middager! Ikke at jeg burde si noe om det, det hender faktisk at jeg er oppe om natta fordi jeg er sulten... Tror du kan ta det med ro, antar andre netter blir roligere framover. )
Adriansmor med tulla Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 hehe ja skulle nesten tro det men det har jeg ikke...viss ikke jeg har gått i søvne da... nei blingsa heller ikke derfor jeg skvatt alså... gikk på flere ganger nå... blir lustiga 3 mnd viss enn går opp så mye hver dag....hehe
Serial mom Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 He-he,kan gå opp 2 kilo fra morgen til kveld,jeg! Handler bare om hva du har i magen når du veier deg,når på døgnet du veier deg(er lettest på mårran,som regel),og hvor mye vann kroppen din har samla på seg iløpet av det siste døgnet. Spiste du mye stivelse igår(brød,pasta,potet o.l),så kan du fint ha gått opp det til idag. (det forsvinner igjen,er bare vann!)
Gjest Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Så moralen er: Vei deg kun på morgenen, før mat og drikke, etter toalettbesøk (helst alvorlig sådan) og etter dusj (pass på å bruke neglebørsten godt). Tørk håret fritt for vann før du går på vekta. Klær er FY, ta av den string-trusa på 5 gram. Og KUN DA! Huff, det er et slit dette her. En ting er i alle fall sikkert, puppene mine vokser som ugress, så jeg legger all skyld for vektøkning på dem. God unnskyldning. ), og nå er det HELG!!
Adriansmor med tulla Skrevet 24. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2007 Der har vi årsaken vettu... det er bare puppene som har vokst og håret var vått og bestemortrusa på.... ( string tør jeg ikke bruke lenger....tror fanken ikke jeg hadde funnet den igjenn=/ ).... da kan jeg puste lettet ut her....
Serial mom Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Hahaha,jeg pisser på meg,altså! :-))))) Dere høres akkurat ut som meg den første tida(og FØR jeg ble gravid for den delen!) Noe skal man altså bekymre seg for,he-he! Alt går av igjen noen måneder etter babyen er ute likevel,sånn bortsett fra gigantiske pupper med forskyning for hele fellesmeieriet i distriktet,de må vi nok slite med enda litt lengre! ;-p
Gjest Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Yepp, meieriene har noe å se fram til!!! Samboeren min kalte de siste BH-ene mine for LÅVER! Så er de også DD-cup. Han digger dem, så da er det vel greit. ) Og tenker på at sist jeg hadde født, våknet jeg på dag 2, og hun jeg lå på rom sammen med bare SÅ på dem og sa: her har det kommet melk, ja... De sto RETT UT de første dagene, helt utrolig svære. Følte meg faktisk bedre enn på lenge da. Litt sexy oppi alt blod, svette og fleskemage på sykehuset. Gleder meg litt....
Serial mom Skrevet 24. august 2007 #9 Skrevet 24. august 2007 Å herregud,blir dem ENDA større også? Synes de har vokst nok nå,og dem var ikke små tyttebær fra før av heller:-( Ja ja,liten pris å betale når man får en liten baby,så skal ikke klage egentlig!
Gjest Skrevet 24. august 2007 #10 Skrevet 24. august 2007 LEEEEER! Ja de blir større! De første dagene etter fødsel kan være ekstreme, snakker av erfaring. Trodde magen ville være det største på meg på sykehuset, men jeg tok feil, gitt. Ingen BH-er passet, jeg kunne like godt bundet dem opp med sånn babyslynge. ) Men det roet seg ned til e-cup litt etter at jeg kom hjem, for så å falle gradvis tilbake til normal etter noen mnd.
Serial mom Skrevet 24. august 2007 #11 Skrevet 24. august 2007 Pjuh,dem blir altså normale igjen? Godt å vite! :-) Har gitt opp å finne den perfekte BH,så jeg går bare med sportstopper,jeg,mer behagelig. Regner med det ikke er så stas etter fødsel,men den tid, den sorg!
Adriansmor med tulla Skrevet 24. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 24. august 2007 sukker du lettet elli når puppa går tilbake?? sånne ammepupper er skikkelig knall...får sånne pamela jur...skulle gjerne ha beholdt dem ja...kjekt med sånne flytebrygger vettø...=))
Gjest Skrevet 24. august 2007 #13 Skrevet 24. august 2007 Enig med deg! Følte meg så flott når puppene var på sitt største! Problemet mitt ble at det lakk melk til stadighet, brukte jo en boks innlegg pr dag! Men lille babyene fikk i alle fall nok å spise! Ingen av dem gikk ned i vekt på sykehuset, det var deilig. Men det har kanskje litt å si om man har store pupper fra før. Noen får jo ryggproblemer av dette, så... Men jeg er i allefall superfornøyd med litt vekst der foran, pupper er jo kvinnelig og fint, synes jeg. Har alltid misunt de med kløft, før jeg fikk barn!
Adriansmor med tulla Skrevet 24. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 24. august 2007 ja har store ifra før...bruke d men når jeg har melk blir det dobbelt opp... vldi bra for tar all oppmerksomheta bort fra bilringene litt lengre ned... hehehe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå