Helga-Marie Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Melk må bare ha det!! Kan fint bruke meg i melke reklamen hehe. Isbiter i appelsin juce må bare ha noe å tygge på som kjøler ned den tørre halsen:))
Gjest Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Alt jeg ikke KAN spise pga sv.skapsdiab. høres fryktelig herlig ut.... tar gjerne en kokt potet på styrten, jeg... Mmmmm!
Helga-Marie Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 Hehe kokt potet hørtes veldig fristene ut du:)) Så kjedelig med sv.diabetes da? Du må vell passe godt på hva du spiser du da??
Gjest Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Har fått diett av en ernæringsfysiolog, stort sett uten / kraftig redusert sukkerinnhold. Litt kjipt på mange måter, jeg er egentlig veldig glad i søtt, men både min og den lille sin kropp har jo godt av det. Så i det lange løp.... osv.....
Suss@ med 3 gutter Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 jeg må ha en eller ann aform for melk, og frossen sjokolade kake..hehehe. mmmmm:D
Gjest Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Nektariner nam nam! Spiste ikke brød, men bare knekkebrød å havregrøt før, å nå er jeg hekta på ferskt og godt brød. Har ikke drukket melk på flere år på grunn av at jeg fikk laktoseintoleranse, ikke alvorlig, men nokk til å bli litt urven i magen, å er nå hekta på melk med o'boy. Rare greier hehe:)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 sjokolade og salte måner!!!!!!!!!!! uff :-( og brød.... masse brød.....
Gjest Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Hadde voldsomt behov for melkeprodukter, aller helst milkshake ) Nå er jeg i uke 16 og har ikke riktig det samme behovet lenger. Nå er det appelsinjuice, rista brød med hvitost og grillkrydder på, eller salte ting... Spiser litt for mye snop... (
mamsen & guttaboys Skrevet 24. august 2007 #9 Skrevet 24. august 2007 salt lakris og gulerot!!!!!!!!!!!!!!!! kjenner jeg blir stressa hvis vi ikke har det i hus...hehehe.....har aldri vært spesielt glad i frukt og grønt,men nå!!!! HELT HÅPLØS....tihi......
Vero&LilleCelina-16/12:) Skrevet 24. august 2007 #10 Skrevet 24. august 2007 Mandariner(!!!!), litago sjokomelk og bonaqua silver lemon;)
villemo Skrevet 24. august 2007 #11 Skrevet 24. august 2007 Fruktfatet mitt må være fylt opp til en hver tid....og aller helst bør det ligge røde/blåe druer der...mmmmmm...himmelsk!:-)) men spiser det meste av frukt for tiden ja!!Godt å være fysen på noe som er sunt ihvertfall:-D
twoboys & a girl Skrevet 24. august 2007 #12 Skrevet 24. august 2007 stratos, frukt og får plutselige innfall om at jeg må ha ett eller annet, maser helt til jeg får det (feks reker, fårikål ol.)
twoboys & a girl Skrevet 24. august 2007 #13 Skrevet 24. august 2007 Dilla på baguette fra bit, kan spise det hver dag....
~Mita~ Skrevet 24. august 2007 #14 Skrevet 24. august 2007 Appelsin!!!! Er det noe jeg MÅ ha nå om dagen, så er det appelsin! Gjerne flere om dagen :0)
Gjest Lenchen Skrevet 24. august 2007 #15 Skrevet 24. august 2007 Har dilla på salt lakris og hvitløksfylte oliven...nam nam
de tre bukkenebruse Skrevet 24. august 2007 #16 Skrevet 24. august 2007 grønn-gule pærer, solo brus, salt chips, stekt å kryddret kylligfile med potetbåter og saus:P namnam...
linenr2 Skrevet 24. august 2007 #17 Skrevet 24. august 2007 æ bare må fryse ned ei flaske med vann og ta den opp ijæn når den er bare litt fråsen slik a jeg kan sitte å spise isen...skikkelig godt, nam nam =)=) Det plager samboern litt, fordi jeg rister flaska til tider for å få isen i mindre biter... nam nam, må gå å fryse ned ei flaske nå =)Ha en strålende fredag jenter
hunnybunn¤fødeklar¤ Skrevet 24. august 2007 #18 Skrevet 24. august 2007 nå fikk jeg veldig lyst på salte måner hehe ellers så er det pommfri og bernaisesaus, rått kjøtt!, leverpostei og rødbeter, brunost, ananas som jeg vanligvis ikke liker og fersken...og innimellom får jeg så lyst på gele med vaniljesaus
purple Skrevet 24. august 2007 #21 Skrevet 24. august 2007 Hei. Bocca mørk sjokolade må jeg ha hver dag."avhengig" Men det er gudsjelov den sunneste sjokoladen man kan spise da. +cappucino da.
Labambie Skrevet 24. august 2007 #22 Skrevet 24. august 2007 Hadde ekstrem kick på Yum Yum nudler for noen uker siden. Jeg spiste ikke noe annet! Morgen middag og kvelds... Men ikke så mye forskjellig nå lenger.. I dag var det liksom kylling jeg MÅTTE ha.. Eller skinnet på den da..
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 24. august 2007 #23 Skrevet 24. august 2007 sjokkis!!! må ha sjokkis hver eneste dag! klarer ikke å konsentrere meg før jeg har fått sjokkis i kroppen, etter at lysten har kommet for dagen!
Helga-Marie Skrevet 24. august 2007 Forfatter #24 Skrevet 24. august 2007 Jeg synes jeg kunne ha fått dilla på fisk jeg da.Hater det fra før,men hadde vært greit å like det når mann og barn forguder det!! Kjempe gøy å se hva dere har dilla på.Heldig vis ikke bare jeg som spiser usunt her inne hihihi:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå