Gå til innhold

Angående barn i bil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med jevne mellomrom er det diskusjoner her inne der personer som ikke går fra barna sine i bilen når de er ute på handletur stemples som hysteriske og håpløse. Er det kanskje noen av de varme forsvarerne for å oppbevare små barn i bilen mens man shopper som har vært ute på ferietur nå?

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1955119.ece

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var lavmål anonym, de fleste vet at man ikke gjør det i en bil midt i sola over lengre tid...

men men , om det får deg til å føle deg bedre så,,,:-)

Skrevet

De færreste er vel så blåst at de går totalt fra ungen innesperret i en bil så lenge. Håper virkelig disse foreldrene får en skikkelig straff! Får vondt i magen bare av tanken på om noen hadde gjort det med jenta mi. Ellers løper jeg inn og betaler bensin mens jeg ser bilen og ungen og hun ser meg og da borte i under et min. Gjør det aldri om det er kø inne, da tar jeg henne med.

Skrevet

Det er vel kanskje litt forskjell på å gå fra en sovende baby innestengt i en bil i solsteiken for å shoppe, og å løpe raskt inn å kjøpe en boks melk eller betale for bensinen. Det er vel ikke mange som er så dumme her da.

Kall meg gjerne uansvarlig, men jeg går fra mine to små i bilen for å gjøre KJAPPE ærend. Vi bor landlig, skjelden folk i nærheten. Tipper de som er imot dette har ett barn, og skjelden er ute på tur med barna. Hvem er det som vekker en sovende baby, samt tar ut en rasende toåring, drasser med seg disse for å betale bensin da? Ikke jeg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...