Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 mannen min hadde allrede bygd hus da jeg traff han så jeg kom til "dekket bord" for å si det sånn.... problemet er at vi har kun hus og en liten hageflekk. Jeg vet at mange vil være storfornøyde med det, men jeg er vokst opp på en gård med uendelig av plass og muligheter. Har bodd her i 6 år nå og klarer bare ikke å venne meg til at naboen sitter omtrent i tunet mitt, og jeg er nødt til å sminke meg og pusse tennene for å hente avisen. mannen min forstår ikke problemet, og mener jeg er folkesky !!! Jeg hadde verdens beste oppvekst, langt fra traffikert vei, med skog, sjø og åpne enger i umiddelbar nærhet, noe som ga rom for allsidig lek ute året rundt. Her er det kun lekeplassen lenger oppe i gata, ellers må vi rettt og slett sette oss i bilen og kjøre til et sted det går an å finne på noe annet. Dette ble vissst litt lengre innlegg enn jeg hadde tenkt.... Spørsmålet er om andre har vært, eller er i samme situasjon. Hvorda får jeg overtalt mannen min til å flytte ????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå