Gå til innhold

Noen fra Ålesund her da? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg er det ikke så nøye hvilken dag det er, men tidspunkt er kanskje formiddag det beste!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det noen plasser vi kan møtes i byen eller på moa? må nesten være god plass til barnevogner;) er ikke den som er så ofte på kafè o.l så vet ikke hvilke steder som er best..

Skrevet

Jeg syns kafeen på moa gård er grei, i alle fall for meg som ammer. Kan sitte helt innerst, slipper å være på utstilling!! :) Er god plass til vogner der også tenker jeg.

Skrevet

den i 2.etg ja. den er sikkert fin:)

Skrevet

Er det en dag som passer bedre enn andre for deg da?

Skrevet

Dytter litt på denne jeg, så kanskje noen tar initiativ til å "sette opp" ett treff..

Er jo bare å bestemme tid og sted, så kommer den som kan=)

Skrevet

jeg er fra ålesund også.. bor ikke så langt unna barneskolen på lerstad.. Har en liten gutt på 9,5mndr, og går hjemme med han og søsteren på 2 år og 8mndr en mnd til før det er pappaen sin tur :P

Skrevet

denne uka som kommer er jeg litt opptatt da..men onsdag har jeg ingen planer foreløpig:)

Skrevet

Jeg skal på helsestasjonen kl.13 på onsdag, men kommer dersom det ikke krasjer med tiden. Syns folk det er for tidlig i 11 tiden?

Skrevet

det er litt tidlig for meg ivertfall..etter 12 er bedre:)

Skrevet

dytter litt igjen jeg..:o)

Skrevet

noen som vet hvor steinbua er?

ei som skrev inne på dib-treff møre og romsdal, at der er det babytreff hver onsdag kl 11..:) å dit kunne jeg tenkt meg;)

Skrevet

Steinbua er i steinvågen, rett før steinvågsbrua når du kommer fra byen... rett over den lille "parken" eller hva man skal kalle det..

Skrevet

jeg bodde i "blokka" som steinbua er i kjelleren til før når jenta mi var baby, og synes det var kjempekoselig å kunne gå ned i kjelleren der så hun kunne få treffe andre små.. de hadde hvertfall da det slik at man kunne spise der (betalte 10-15 kr tror jeg det var) og kunne da forsyne seg.. Var hvertfall veldig hyggelig.. Hadde jeg bodd nærmere hadde jeg nok vært der nå også, men "langtur" på buss med to små frister svært lite :P Det er i steinvågveien 60 om noen lurte på adressa :)

Dårlig med trillevær i dag forresten... Her inne hagler det innimellom.. *grøss*

Skrevet

ok. takk for svar. da skal jeg nok greie å finne frem:) noen andre som skal dit?

Skrevet

Artig,bor ikke så langt unna barneskolen på lerstad jeg og!

Skrevet

dytter litt mer jeg også;)

Skrevet

Ålesund her og ! Blir gjerne med på trilling ! :)

Skrevet

*dytt dytt*

Hvor i ålesund holder du til da mammatiltostykker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...