Gå til innhold

Jeg har bursdag i dag....og vet dere hva???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min skal på firma fest alene...det var uten følge, så jeg må være hjemme, har ikke barnevakt, så jeg kan ikke stikke ut heller... og han venter at jeg skal komme å hente han etter festen også...skal ha lillebroren min her da, så kan kan klare å sitte her i 30 min mens jeg henter(han er bare 11 år) men det byr meg litt i mot da.....har ikke lyst å være snill jente i dag jeg.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Grattis med dagen!

Men det hadde jeg IKKE funnet meg i! Få barnevakt, og dra ut med noen venninder, og kos deg masse!!!!

Skrevet

Nei fy søren, det syns jeg var skikkelig dårlig gjort!

Han burde da tatt såpass hensyn til deg at han lot være å gå på firmafest på bursdagen din:-(

Sender deg en stor bursdagsklem og gratulerer deg med dagen, men syns ikke mannen din burde dra på den festen altså!!

Skrevet

Hva med å be noen venninner hjem til deg?

Skrevet

Jeg hadde bedt mannen finne barnevakt om han skal på firmafest, for du skal ut og feire bursdagen din....

firmafest er ofte fler ganger i året, og du har kun bursdag en gang i året,,

Makan til gubbe, hadde blitt skikkelig sur jeg.............:-(

Men GRATULERER med dagen da,:-)

Skrevet

ååå så kjedelig da..

Skjønner godt at du ikke har lyst til å være snill jente...

Minner meg om 30 års dagen min, da var jeg i barnebursdag hos min manns niese.. Jeg turte ikke å si at jeg ikke ville dit, men heller ville feire. Aldri mere har jeg gitt beskjed om.

Skrevet

Glemte jo det viktigste...

Gratulerer med dagen!!!

Skrevet

Er det bare jeg som hadde sakt "kos deg på firmafesten, vi kan feire bursdagen min imorgen vi"?

Det viktigste for meg er å bli husket, om det feires på dagen eller feires i det hele tatt den gangen er ikke så nøye.

Skrevet

Takk :)

Er litt muggen i dag, det skal jeg innrømme...... kanskje jeg tar meg et glass vin i kveld da, sånn at jeg ikke KAN ut å kjøre???? hehe....

Ingen av venninnene mine kan ut i dag :( Men jeg skal ta det igjen en helg... :)

Skrevet

Syns bare det er litt kjip å sitte alene på dagen da.... Men jeg fikk da bursdagsgave i går av han, og det var samlinga til Ivo Caprino, så jeg har litt å gjøre i kveld.....hehe

Skrevet

Litt barnslig holdning, kanskje?

Hvis firmafesten er den datoen, og mannen din har spurt om det er greit å gå, så skjønner jeg ikke problemet.

Jeg hadde gladelig gått med på å feire min egen dag en annen gang. Dessuten, nå bryr jeg meg ikke så mye om min egen bursdag lenger - det er stort sett barnas som gjelder - he he.

Jeg blir jo bare eldre og eldre.....ikke noe å feire det (tjihii).

Skrevet

Han skreiv seg bare på lista uten å si fra eller spørre....derfor syns jeg det er litt kjipt.....kanskje jeg er barnslig, men jeg liker faktisk å ha litt selskap av mannen på bursdagen....

Skrevet

Aaaa...den var kjipt da:( Tror ikke det er noe han sier så har han kanskje en liten overaskelse på lur?;)

Gratulerer med dagen din hvertfall:)

Skrevet

Skjønner Masræva veldig godt, kjipt å bare sitte alene på bursdagen sin.

Skrevet

Er også litt barnslig når det gjelder bursdagen min og vil den skal feires litt ;)

Så om mannen din ikke har sagt fra til deg før om den firmafesten, hadde nok jeg også blitt litt snurt :P

Skrevet

grattis med dagen..

Ble litt sånn med meg på min bursdag også.

Samboeren min ble invitert på fotballkamp på VIP plass inkl midag ilag med jobben...var også en slags møte de skulle ha i samme slengen.

Siden han er en viktig person i den jobben han er i så måtte han nesten gå.

Så det ble ut å drikke etter kampen..

Kunne ikke nekte han hell siden det var jobben og det var et møte inkl i dette..men det var så klart uten følge.

Var selv på kamp med ei venninne..men hadde bare barnevakt til etter kanpen.

Ja jeg må si jeg synes det ar kjipt siden det var min bursdag..men følte jeg ikke kunne nekte han hell..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...