Nettemor m/JENTENE ;) Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Jeg og sambo ga strikkhopp til svigerfar i 50 års gave. Da fikk vi hoppet selv også.. kjempe artig. En gave som må være perfekt til voksne friske folk Virkelig anbefaler å få den adrinalinrusen...
EnJente_m_EnJente Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 =D Det ga vi pappa i 50årsgave !!!
EnJente_m_EnJente Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 nei nei nå sa jeg feil vi ga han fallskjermhopp !!!Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå