ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Er det mange her som har blitt gravide på 1 forsøk da? Og fikk dere igjen normal syklus med en gang? Var 9 + 4 da jeg mistet! Blødde i ca 10 dager og vanlig mens kom etter ca 31 dager, så jeg håper syklusen har stabilisert seg med en gang!
Gjest Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Jeg kom i syklus ganske fort, og ble gravid fort. Husker deg fra bli gravid, og HÅÅPER det klaffer for dere med en gang!! Krysser fingrene for deg, i alle fall!
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 Tusen takk for det! :-) Håper det klaffer fort, hadde vært moro med et sommerbarn! :-) Har 1 sommerjente og 3 høstgutter! :-)
Erisa* Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Hos oss tok det 46 dager fra SA til første mens, men så klaffet det på første forsøk:) Lykke til! Håper det går bra denne gangen!
mammamia<3 Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Heisann :-) Jeg hadde en SA i august-04, hadde èn mens i september,, og oktober satt spiren :-) Nå er lillegutt to år, og i februar kommer nr.5 :-) Ønsker deg MASSE lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
basses mamma Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Jeg hadde en MA i juli og var til utskraping 15 juli, var da 11 uker. Blødde i 14 dager og har enda ikke fått tilbake mensen..venter og venter, vil jo så gjerne begynne snart igjen da.. jeg blir så utålmodig.. Lykke til til oss begge
Miamamma Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Tok litt tid (6 uker) før mensen kom i gang etter SA, men ble faktisk gravid igjen etter bare denne ene mensen! Så nå sitter jeg her med bolle i ovnen fram til jul... :-)
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 24. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. august 2007 Hei og tusen takk for svar! :-) Virker som det er veldig mange som får det til igjen på første forsøk etter først å hatt en mens, etter SA! :-) Så håpe - håpe, på at vi også får det til denne gangen! :-) Lykke til alle dere med baby i magen , kos dere masse i graviditeten! :-)
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 24. august 2007 #10 Skrevet 24. august 2007 Hei. Jeg vill bare si lykke til, håper den sitter fort :-D Klem
Buick Skrevet 24. august 2007 #11 Skrevet 24. august 2007 Seier ikkje dette for å vere negativ, berre for å fortelje korleis det var med meg. Hadde 4-5 SA i fjor, men dei fleste kom før ting hadde byrja å skje med kroppen. Mensen kom veldig fort tilbake alle gongane, så eg var i normal syklus nesten heile tida. Men frå å ha fyrste SA i juli 06, neste i oktober-06 så i des/jan og igjen i april-07, så sat det endelig no denne gongen og er så veldig glad for det. Har alltid hatt lett for å bli gravid, men i motsetning til med mine to fyrste born, så ville det ikkje feste seg så lett denne gongen. Kansje fordi eg no er over 30. Men gi i allefall ikkje opp! Veit det er tøft å miste og ting blir på ein måte ikkje bra igjen før ein er gravid på ny, så eg ynskjer deg veldig lykke til og håpar for dykkar del at det klaffar på neste forsøk:)
Gjest Skrevet 24. august 2007 #12 Skrevet 24. august 2007 Hei ) Etter selv å hatt et langt opphold (i mine øyne) på Bli Gravid, og med 1 SA bak meg så vil jeg bare ønske dere masse lykke til ) Ifølge nicket ditt virker du ganske fruktbar ;o) Jeg var så utålmodig så jeg slo til å brukte Pergo på første mens etter SA, idag har jeg en melon i magen, som akkurat kilte meg skikkelig helt nederst ;o) Det er mye glede i denne babybusinessen ;o) Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå