Gå til innhold

Det er jeg som lager kvalm her

Anbefalte innlegg

Skrevet

og ønsker fra dette sekundd og stoppe med det..

beklager alle støtende innlefg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott, da!

Da ser vi fram til en hyggelig høst her inne!

Ønsker deg alt godt framover, helt ærlig.

Skrevet

takk..

kan kort fortelle om meg selv:

jeg er en dame på 32 år, venter første barn etter 11 år med prøving og prøverør.. ikke fått det til før NÅ, endelig. Naturlig måte.

Jeg kommer fra Sørumsand og er gift.

Skrevet

Så utrolig flott at dere fikk det til nå!!! Det var virkelig deilig etter så mange prøve-år!

Jubler for deg, når har du termin?

Skrevet

Hehe...

Hei du!

"Gøy" å hilse på den som lager kvalme! Blir koselig her nå da?

Skrevet

får håpe du ikke er fullt så kvalmende i fremtiden....

Skrevet

Nå er det vår tur til å være snille her... Ikke ta igjen. Please?

Skrevet

jeg er snill jeg ... var ikke ment slamt i det hele tatt... bare sant...håper ingen er kvalme bare snille=)

Skrevet

hehe slamt... skulle være slemt da

Skrevet

He he, høres ut som gutten min på snart 4 når jeg blir stram i stemmen: mamma, nå ser du slam ut! :o)

Skrevet

Hei!

Jeg har unngått å svare og kommentere innleggene dine tidligere, men nå vil jeg bare si velkommen til den (forhåpentligvis) nye deg!!

Så gøy å høre at dere har fått det til, tross mye prøving og sikkert mye frustrasjon! Gratulerer med den voksende magen! =) Håper du vil trives her inne fremover!

Skrevet

hehe.. ja oops glemte å si velkommen til oss andre hormonelle og stadig sjokkerte over vekta.....LENGE leve oss big mamas=)))))))))

Skrevet

Jeg mente ikke å være slem altså....

Skrevet

Med dette mener jeg virkelig ikke å være slem altså!

MEN kjenner jeg ikke greier å ønske deg velkommen med samme entusiasme som disse over. Særlig hvis det er du som har laget kvalm for enkelte som har mistet her.

Mener ikke at det er du som skal få skylden for alle de sure anonyme innleggene. Det er sikkert fler enn deg, men om det skulle være slik at det er du som har sendt de ekle kommentarene til de som forteller at de har mistet, håper jeg du sender en PM til vedkommende med en beklagelse og hvorfor det ble sånn. Enkelte er blitt skviset ut herfra..

Ellers er det veldig fint at du har laget denne tråden:) Vi skal nok få det hyggelig her!

Lykke til i svangerskapet!

Skrevet

Jeg må nok si meg enig i kokosyklus-15+4 i denne saken.

Men lykke til i svangerskapet og så får vi håpe at stemningen blir bedre etterhvert.

Skrevet

Kjenner jeg har lyst til å lire av meg en lekse som ikke ligner grisen, men vet ikke helt om det er så lurt for fredsprosessen her inne... holder meg til den høflige versonen.

Når det er sagt, nå har jeg iallefall adrenalin nok til å vaske huset. Aldri så galt at det ikke er godt for noe.

*bretter opp ermene*

Skrevet

Jør som Jesus snu det andre kinnet til!! Her er vi ikke lengre kvalme bare feite.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...