semma Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Noen flere som drikker 30-60 ml med dette om morningen? Synes det er en fin start på dagen, og kan se leeeenge etter treg mage..! ;o) Men er det ok selv i svangerskapet?
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 åh, den skal jeg holde meg langt unna iallefall!!! jeg er hyperallergisk mot aloe vera, og blir rødnyppete og hoven bare det er bittelitt i håndsåpa! men kos dere med det dere som kan :-)
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Jeg drikker den også. Den hjelper meg å holde magen i balanse og jeg ville ikke vært foruten den. Jeg drikker den fra Forever Living Products.
pandabjørn Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Man skal IKKE drikke aloe Vera juice når man er gravid! det fikk jeg hører når jeg var på et party i juni så hadde jeg vært deg så hadde jeg slutta å drikke den juice til du har født.. hvor langt er du på vei HI ??
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Jeg har også lest en plass at man ikke skal drikke aloevera juice når man er gravid. Dette da det øker blodgjennomstrømningene til livmoren noe som kan øke faren for spontanabort. Jeg husker ikke hvor jeg har lest det, men jeg sluttet da jeg prøvde å bli gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå