Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger de underholdning da eller kan de kose seg med kun trillingen? Nesten hver gang jeg er ute begynner han å grine etter ganske kort tid. Men tror det som regel er at han er sulten. Eller er det underholdning han trenger? Tørr ikke gå lange turer på grunn av dette. (hvorfor han som regel blir sulten er fordi vi fortsatt sliter litt med for liten melkeprodukjson, så må amme ca. hver halv time)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ta ham opp i babybjørn/bæresjal, lillegutt elsket det fra 3 mnd. Etter å ha fått masse inntrykk en liten stund så sovnet ihvertfall lillegutt med en gang han ble lagt nede igjen. Ellers kan det være på tide med en liten vognleke, f.eks noe i tre som lager lyd. Den lå han og slo på og underholdt seg selv med lenge.

Skrevet

Jeg har mei tai og jeg elsker å bære, men hva skal han ha på seg under så varme dager som i dag? huden må jo beskyttes.

Skrevet

Jeg har pleid å ha på ham langermet body og bukse samt solhatt. Når det var på sitt varmeste som 25 grader så tok vi turer tidlig eller sent på dagen, altså ikke midt i verste steiken. For vår del er de vel snart slutt på babybjørningen, for det regner vel snart fra nå til april 2008...

Skrevet

Har du en leke hengende som han kan se på.. eller noen han kan i vogna å bite på/leke med.. fungerer veldig fint her. Og vi ammer alltid litt ekstra like før tur.. Er det fint vær ammer vi på turen også. For ja, det er så kjedelig når man vil ut å gå, men aldri vet hvor langt man kan gå..

Skrevet

Her veksles det mellom bæring og vogn. Men idenne heten er det kun kortermet body og solhatt på min gutt. Blir rett og slett for varmt. Skal det være bukse til, så er det en vid bukse som "flagrer" litt rundt bena i bomull. Alltid nakne tær....

- ja og solkrem.

Skrevet

PS. Opplever at det kan bli litt for varmt i mei tai på det varmeste midt på dagen....da er jeg hvertfall nøye med å kle han minimalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...