Gå til innhold

Hva syns du om Amy nå da dr.Yppert???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da en nydelig dame.

Men hvorfor i granskauen gjør hun seg så vannvittig stygg når hun i utgangspunktet var ei søt jente. Nei visse er det umulig å skjønne seg på.

Skrevet

Amy er ut for lengst:-) Gidder vel ikke å dra med meg et alkoholisert vedheng når jeg er ute blant folk heller:-) Finnes tross alt noen SJELDNE damer som passer meg bedre...Men det får bli min sak:-)

Skrevet

Jøss, endelig er Ypperten fornuftig.

Det er håp så lenge liket fiser....

Skrevet

Kreeemt.. jeg sa sjeldne damer!!! det gjaldt jo selvfølgelig ikke anonyme kjærringer:-)

Skrevet

Jeg har da aldri tilbudt DEG megselv.

Nei jeg er dessverre ikke lesbisk, må nok skuffe deg der Yppert.

Skrevet

Samme for meg om du er lesbisk eller ikke:-) Forstår liksom ikke at du trenger å hinte om det hele tiden:-) Sikker på at du sikler etter meg tjukka:-)

Skrevet

Det er jo bare for å overbevise seg selv, det da Yppert =0)))

Skrevet

Ganske sikker på det jeg også sloggyqueen:-) Damene skulle vært som deg de, vet du:-)

Skrevet

Åhhhgiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid...hvor de smigrer meg, Herre :-))

Skrevet

arghhhhhhhhh.. ikke sånn ment da...pokker må vært en kommafeil som fikk deg til å tro noe annet:-)

Skrevet

Tjøshj.....bare noe du sier for å holde den tøffe maska di det. VET DET, VET DET,VET DET,VET DET,VET DET,VET DET,VET DET,VET DET,VET DET!

Skrevet

Nå tar jeg faktisk ikke sjansen på noen som helst måte å sjekke opp deg her inne sloggyqueen:-) Det siste jeg vil høre om, er at du kommer kjørende ut av skogen med de 3 bortskjemte drittungene dine sittende på en utrangert 1920-tallshenger på slep etter en utrusta gråtasstraktor..Urgghhh... glem det:-)

Skrevet

Må du fader meg hoill'ann, ailtså! Gråtass'n solgte vi tross alt i fjor. Nå har vi en ganske ny Volvo buster, mangler jo til og med 2 år på at den er veteran!!

Skrevet

hehe... samme det, men bare hold deg inne i skogen du:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...