loretta Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Hei, jeg var på tidlig ultralyd, sjekket nakkefolden, som var helt fin. Plutselig sier legen, er det noe mellom bena der? Kanskje jeg ser noe der. Er det då sånt å tyde at jeg har en liten prins i vente:) eller er det for tidlig å se? Noen med erfaring??
Stolt mamma=) Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 de sier jo det at dersom barnet ligger akkurat slik det skal kan de se det så tidlig. Heldig du er=)
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 kjønnet hos jenter står litt ut i så tidlig stadie, så jeg ville nok ikke stolt 100% på at det er gutt nei..
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 nei jeg ville ikke stolt på det- i uke 12 er kjønnleppene til jenter så opphovnet at det like godt kan ha vært jente ja. ei vennine av meg var på ul i uke 17 og de kunne ikke se kjønnet.
♥Tullerusk♥ Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Aaaaalt for tidlig å vite eksakte kjønn på fosteret... tror du heller skal vente til ordinær UL før du slår deg til ro med kjønnet... Var selv på tidlig UL og da vi var ferdig sa legen at han ikke kunne si hva slags kjønn det var fordi gutter og jenter er helt like på dette tidpunktet... Men hadde vært artig om han hadde rett når du får vite på ordinær UL da...=o)
loretta Skrevet 24. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2007 Det skal bli spennende å se. Synes der var merkelig av legen å si noe, vi spurte ikke etter. Hadde ikke tenkt å vite det, men nå er situasjonen litt annerledes.
~~DoraDora~~ Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Da jeg var i uke 13 så de ei jente, i uke 14, uke 15, uke 16 osv...hadde tett oppfølging pga svangerskapdiabetes, så jeg fikk ul hver gang. De hadde rett, for ut kom ei jente. De fortalte meg at de noen ganger kunne se det i uke 11, men hadde da ikke lov å si noe, pga at da er det lov å ta abort. Men etter uke 12 har de lov.
Athina' Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 i uke 12 fikk jeg beskjed om at det var jente, men det er gutt! :-) Så jeg hadde ikke villet stolt så veldig på hva som blir sagt så tidlig nei
lillebror er " forsinket" Skrevet 25. august 2007 #9 Skrevet 25. august 2007 Jeg var på UL fem ganger med nr.2 Hele tiden var det en jente de så, men ut kom en gutt. Hadde ikke stolt på hva de sier i 12. uke.
lotta72 har fått Anders Skrevet 25. august 2007 #10 Skrevet 25. august 2007 Jeg var på ul i uke 13. (går på volvat hver gang) legen sa spøkfullt at det kan jo være noe mellom bena der.(hun vet at jeg har tre jenter) Neste gang da jeg var 17 uker sa hun at jeg bare kunne kjøpe blått. Hun var veldig sikker. På ordinær UL oppgraderte de fra 99% til 100% gutt. Fikk til og med blider av tissen:) Skrev gutt på skjemaet mitt. Det er ingen tvil. Tror at sier de gutt, tar de skjeldent feil. Hørt hørt flere ganger at de har tatt feil når de sier jente. Blir spennende å se neste gang. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå