Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Jeg og kjæresten har ikke hatt sex på over en mnd nå pga smerter når han trenger inn i meg! ..merker at det er litt vanskeligere for han å takle enn det er for meg; jeg har jo vært innstilt på at det ikke blir noe fordi det faktisk er vondt for meg! ..men selvsagt frustrerende å være uten for meg også!! I går tok jeg turen til apoteket og kjøpte glidemiddel; håper på å gi kjæresten en liten overraskelse!! =) Tror han har gitt opp sex til etter tulla vår har kommet! Lurer derfor på om noen har hatt samme problemet og prøvd med glidemiddel! ..har det hjulpet??
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #2 Skrevet 21. februar 2008 Hei. jeg har sammen situasjon som deg.jeg kjøpe gildemiddel emn det hjalp ikke i det heletatt.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Vi må bruke glidemiddel hver gang vi har sex nå. Har mistet en del sexlyst og da er glidemiddel en god hjelp.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Å når det gjelder glidemiddel,så må jeg bare få anbefale Luksus,en serie som kondomeriet fører. Jeg har prøvd amnge forskjellige,og denne er absolutt den beste så langt Veldig dryg er den og,
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 dra på kondomeriet eller andre slike butikker å kjøp SHUNGA!! Det er en orgasmekrem som virker bare helt hinsides! smøres på klitoris før samleie. la samboeren din gjøre det på deg og skal love deg det ikke tar mer en et par minutter før du er kliss våt! De har jo mange forskjellige typer slike kremer, og de inneholder noe ekstrakter av noe slag som øker lysten. fungerer som glidemiddel bare at de gjør deg vanvittig opphisset i tillegg. det har iallefall hjulpet oss her hjemme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå