c-lotta Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Sitter här med en snart 9 månader gammal lita jente och börjar få litt panikk. Får inte tag i noen barne pass så jag kan börja jobba i desember och vi har ej ekonomi till att jag ska gå hemma fulltid. Är det noen som vet noen go dagmamma el familjebarnehage ifra desember el.januari? Bor på Alexander Kiellands plass och jobber i Homansbyen så väldigt gärna i närheten. Kräver goe referanser. Hoppas någon kan hjelpe mej....
lillebøllaspringmadrass Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Jeg skal være dagmamma fra 1 des. Bor ved Manglerud i Oslo, så det er ikke helt i nærheten av deg. Jeg har jobbet i barnehage i 2 år, med små og store barn- og har selv en gutt på 2 ¨år og en gutt som blir 8 mnd i des. Jeg skal ha han hjemme og i tillegg ha 3 dagbarn.Eldste går i barnehagen. Jeg har og jobbet som barnevakt hos barnepasseren.no og har attester. Lurer du på noe kan du sende meg mail : [email protected] Thea Barlaug
lillebøllaspringmadrass Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Ja, jeg hadde tenkt til å sende deg den privat.. men men:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå