Susan*lillegutt og mini* Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Det er vel første gang siden lillegutt ble født,altså snart 2 og ethalvt år siden Gudmoren til mini skal være barnevakt for dem,og vil ska ut å spise jippi=) jeg gleder meg =) Er veldig sliten for tiden,så passer utmerket med en god middag sammens med gubben:) åå..som jeg gleder meg,helt alene vi to =) Måtte bare ut med lykkefølelsen min =) Gleder meg så til kl.20 ikveld Forhåpentligvis er ungene sovnet til da,bruker nå det,å da dra vi ut å spise =)
Monajenten Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Så kjekt, sånne kvelder trenger man i blant:) Nyt kvelden og kos dere max!!
ApriIbaby Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Det var koeslig å lese....*S* Ble litt bekymret her jeg....
Mockanin Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Kos dere masse, masse, masse.. Man trenger litt kjæreste tid sammen selv om man har fått barn.. For ca. 3 mnd. siden ringte mannen meg på jobb og var såå glad og fornøyd. Sjefen hans hadde sagt at vi kunne gå ut og spise og kose oss og så skulle dem dekke inntil 2500kr.. Vel, det fulgte desverre ikke barnevakt med...
Trulte76 Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Det er godt for forholdet å få gjort ting alene av og til Kos dere masse med middagen
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 24. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2007 åå..ble du bekymret? hvorfor det..?=)
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 24. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2007 vi skal storkose oss =)) synes vi begge fortjener å være litt sammen nå alene,vi har nesten ikke vært alene siden før storebror ble født,så vi skal kose oss masse ja:)
ApriIbaby Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Den andre tråden din om barnefordelig...og den anonyme som blir alene på klubbsiden....
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 24. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. august 2007 åå..hehe =) nei,det er med tanke på datteren til gubben det:) hehe..ikke oss..hun er 6år og har hatt lyst lenge å flytte til oss,men vi har prøvd å bli enig med moren hennes om at hun må prøve litt,med tanke på at hun nettopp har startet på skole og slik,så lurte bare på nårtid hun evt kan bestemme selv,for moren er litt "ustabil" ene dagen sier hun en ting,dagen etter er det et rent helvete for å si det slik.. og jeg er ikke den anonyme på klubbsiden,men tror jeg vet hvem det er da..
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 24. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 24. august 2007 hehe =) men skal ikke si noe,for er bare jeg som har sett noe stå på msn,kan jo være noen andre også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå