Gjest Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Er det noen som triller babyen når den ligger på magen i vogna? Jeg har ikke gjort det, men gutten min roer seg mye bedre på magen og har problemer med å ligge rolig i vogna. Eller har noen tips for at han skal ligge bedre og lengre i vogn?
*enfalmawen* Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Jeg har hatt min gutt som nå er 5 måneder på magen noen ganger ja. Da kan han lettere leke litt hvis han er lei og utålmodig. Men en sånn snor som kan festes på vogna med leker på kan jo kansje også virke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå