solfrøken-♂♂♂ Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Har en krukke/glass med malt ekstrakt som gikk ut på dato juli 06 (ett år siden) Men den er ikke åpnet... kan jeg bruke den da eller må jeg kjøpe ny?? Og kan jeg blande ut litt i en (tute-)kopp med vann til han, får kun mm og tar ikke flaske. Eller kan jeg gjøre det med sviskesaft/-juice...?? Har bare blandet malt i mme til storebror så her er jeg litt usikker...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 24. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. august 2007 ingen som vet??? Trenger svar ganske fort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå