Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Jeg har nemlig arvet ei vogn fra onkel og tante. Jeg lurte på hvordan skal denne vaskes over før lillejenta mi legges oppi der? lurte også på om noen vet om det er mulig å kjøpe kun kalesjen til vogna noen sted? det er emmaljunga vogn 2002 model. resten av vogna er kjempefin, men den er ganske kraftig solbleika på kalesjen så den ser mer lilla ut der.. (grå ellers).. takk :-)
prematura har tre små Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 På min simovogn går det an å ta av trekket som er på innsiden av bagen, det + trekket som er til å ha over babyen kan vaskes på finvask i maskin på 30 - 40 grader. Resten av vogna kan børstes med en børste eller tørkes over med en fuktig klut. Mulig det går an å putte madrassen i maskina også, men det har jeg ikke prøvd. Evt får man sikkert kjøpt ny madrass også. Det med kalesjen kan jeg ikke svare på, du kan jo forhøre deg hos forhandlere som selger Emmaljunga, evt søk på finn.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå