Gå til innhold

Erisa og den lille prinsessa:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du også nettopp har vært på ul, og skal ha jente!

Så heldige vi er :D

Men var jordmor helt sikker? fikk du se kjønnet? kunne du tydelig se at d var ei jente? fikk du med film jm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjempeflink jordmor! Hun har nok vært i faget noen år, for å si det sånn:) veldig hyggelig og dyktig!

Det var ganske tydelig å se hos oss, for bildet lå i et snitt langs kroppen til babyen, slik at vi så rett på kjønnsleppene. Hadde det vært en gutt, så hadde det vært noe mer der:) Jordmor var i alle fall helt sikker. Fikk ikke med film, men ganske mange bilder, også 3D.

Skrevet

Jeg fikk også vite at det var en liten jente:) Her så vi også tydelig tre streker som visstnok er kjønnsleppene(?).

Samboer spurte på spøk om vi nå kunne dra hjem og pusse opp barnerommet rosa, og fikk som svar at det måtte vi gjerne gjøre, men vi fikk ikke tilbake pengene for malinga om det kom en gutt. Hehe..

De vil aldri si det 100% sikkert:) Så jeg vet ikke helt om jeg tør å kjøpe jenteklær enda? ;)

Skrevet

Jeg stoler sånn 90% på det.

Kommer til å arve så masse klær, uansett om det blir jente eller gutt, så vi kjøper ikke noe særlig inn av klær, annet enn litt i nøytrale farger vi allerede har kjøpt.

Men jeg har kjøpt rosa garn til ei jakke jeg vil strikke. Blir det en gutt, så kan jeg alltids gi den bort til noen som får ei jente, ikke verre enn som så!

Vogn og andre dyre ting kjøper vi uansett i nøytrale farger, slik at de kan brukes om igjen senere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...