Gå til innhold

Bærer du barnet ditt?


yvonne77

Anbefalte innlegg

I så fall vil jeg gjerne tipse om den fantastiske bæresele mei tai!

Som jeg tilfeldigvis syr og selger selv! ;o)

 

Nede på kjøp/salg/auksjon ligger noen bilder (underkategori "bæremeis og pulker" hjemmesydd mei tai) og her kan dere kontakte meg for mere info. Ev. sende mail til [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bærer:-) Har en MT Babyhawk som jeg er storfornøyd med. Det åpenbarte seg en ny verden da jeg fant ut at det fantes andre ting å bære i enn babybjørn.. hehe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Med en meitai kan du bære til du ikke orker mer, vet om mange som bærer sine treåringer! Bæring (meitai, sjal, slynger) er ikke det samme som babybjørn (vondt for mors rygg og barnet dingler med beina, hvilket som IKKE ER BRA). Jeg kan ramse opp sikkert tjue grunner til å bære, sånn på rappen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har brukt elastisk sjal til nå, supert!! Men har kjøpt meitai nå! Liker den også veldig godt, men lurer på hvordan det er for barnet å sitte med bena så mye ut? Hørte at det var greit så lenge knærne er over hoftene? stemmer det?? Takk for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

jeg har brukt baby bjørn.. men nå syns jeg han blir for tung.. så nå orker jeg ikke lenger.. ( 9 kg).. Men har vært veldig fornøyd egentlig med baby bjørn. . bortsett fra litt vondt i ryggen av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...