snart mamma t 2:-) Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 jeg er forsatt i uke 32,snart 33.. men jeg synest mønsteret på babyen har forandret seg slik... om natten er den egentlig helt stille,bare vist jeg begynner å stresse da våkner han...men før så har han sparker kjempe mye...men er aktiv om kvelden før jeg legger meg og på dagen. noe andre som har opplevd dette?...
Kanutten83 Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Her har ikke babyen noe særlig fast mønster, er 33+2 nå. Nå har han begynt å være aktiv når jeg legger meg og natta, men kan være rolig på dagen. Før så var det omvendt. I tillegg kan han ha rolige dager i en periode før det er fullt kjør i en periode, så vet egentlig ikke hva jeg kan vente meg av han;o) Men babyen har det helt fint, og jeg fikk høre at noen babyer endrer mønstret sitt og andre får ikke noe mønster:o) Men er du bekymret ville jeg ringt føden:o)
snart mamma t 2:-) Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 ok...takk!!!det lettet:-) det er jo greit å vite hvordan andre har det. lykke til;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå