Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Andre som er plaget med dette? Hva kommer det av? Det er spesielt på morgenen når jeg skal knytte hånden for første gang, da gjør det sykt vondt i alle fingerleddene og jeg må ta meg sammen for å stå i mot...
Maren-mi Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Ja, det har jeg også. Er kjempe stiv i alle fingerledd om morgenen. Jeg spurte jm om dette på forrige kontroll, og hun sa at det er vann i kroppen som gjør det. Jeg skal spørre igjen i dag på dagens kontroll, men jeg er så og si sikker på at det er vann i kroppen som gjør det. Jeg var mye stivere i dag enn hva jeg har vært, men så var jeg veldig hoven i føttene i går kveld så jeg. Kanskje har det en sammenheng..med at jeg har fått mer vann nå... er 36+6 i dag.
Reds76 Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Slapp av! Det er væsken i kroppen som gjør det. Har hatt konstant numne og hovne hender og føtter siden 8. juni... (Har også vært hos nevrolog for å sjekke det..) Nå er det bare 9 dager igjen til termin, så gjett om jeg gleder meg til å bli kvitt denne væsken. Fytti! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå