Gå til innhold

Reimadress - Høst eller vinterutgaven??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Jeg trenger et råd... Tenkte å kjøpe Reima dresser til guttene mine. Hra bodd på østlandet til nå, og har da brukt vinterdressen og vært veldig fornøyd med den. Har akkurat flyttet til Bergen, og lurer da på:

Skal jeg kjøpe høstdressen og variere med klær under, eller trenger jeg vinterdressen her også???

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i Stavanger og gutten min har brukt høstdressen til Reimatec sist høst og vinter. Jeg har nå kjøpt en ny høstdress til ham til dette året.

Her i Stavanger er jo været nok så likt som i Bergen ( har bodd der også) og jeg er ikke i tvil om at det er nok med høstdress. Jeg kjøpte en fleecedrakt som han brukte under hvis det var kaldt og så brukte han jo ullundertøy også.

Fleecedrakten fra Reima er genial syns jeg. Kan anbefalle den!

Skrevet

Gutten min hadde vinterdressen i fjor, og den var jeg kjempefornøyd med. Men den ble litt liten utpå vårparten, så da kjøpte vi vår/høstdressen, og den var jeg også veldig fornøyd med.

Jeg tror likevel jeg kjøper en vinterdress i år også, når vinteren setter inn for fullt (i den grad den kan sies å gjøre det i det hele tatt i Bergen), for det blir veldig enkelt å bare ta den utenpå de vanlige klærne, og vips så er han varm nok.

Den vinterdressen fra i fjor er forresten veldig lite slitt og den tenke jeg å selve veldig rimelig, den er str. 86, just so you know (bor også i Bergen).

Skrevet

Lurer på om jeg svarte på dette på skavle, men husker ikke helt nicket:)

Til 1 åringen hadde jeg vinterdress, men til 2 og oppover har jeg bare hatt høstdressen eller troll. Bor i Bergen sentrum, og her er det lite snø. Bare vått:) Høstdressen med ull og fleece under har holdt i massevis. I vinterdressen kunne de bare ha ull undertøy under.

Skrevet

Vil absolutt anbefale høst utgaven! Har prøvd begge deler. Vi bor også på vestlandet og det ble bare stress med vinterutgaven..han ble altfor varm, og bhg personalet hadde alltid mer klær under enn ullundertøy uansett hva vi sa.skjønner de også for det virket så lite med bare undertøyet under..Da vi hadde høstdressen hadde vi en ulldress som vi hadde under på kalde dager. Nå har vi Troll dress med avtagbar ulldress inni. Denne er helt genial!! Vi fester aldri dressen inni, men tar den bare på som en dress under når det er veldig kaldt/surt. Vi har også ulldressen under regntøyet på sure dager der det regner og blåser mye.Troll er jo litt dyrere enn Reima men ikke så mye når en tenker på at en får en ulldress med på kjøpet.

Skrevet

dytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...