Helnøtt med spire:) Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 muligens enklete "kjære" seg på det som på 80 tallet med bolig krakket? Hva var det de kalte den tida nå igjen..?? jappe ett eller annet, når mange måtte selge husene på tvang.
Diva Muffin Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Jappetiden var da alle kjøpte hus og biler kjemepbillig, husene måtte selges på tvang da sentralbanksjefen fant ut at inflasjon er noe som burde begrenses.. og dermed gikk renta opp ganske mye over kort tid.
Diva Muffin Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Og det jeg egentlig skulle skrive: nei, jeg tror renta kommer til å stabilisere seg litt nå.
Helnøtt med spire:) Skrevet 24. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2007 Stemmer. Husker moren min snakket mye om det. De kjøpte hus i den tiden. Moren min var gravid som 17 åring og faren min tjente 40 kr timen. Men de klarte seg jammen kjempe godt:) Har hatt huset hele tiden og har det i dag som plommen i egget. Men vet hun snakket om mange kjente og venner måtte selg. De hadde kjøpt alt nytt ii huset av møbler og biler ja som dere snakker om. Mens mine foreldre kjøpte ingenting og arvet det meste. Vel de beholdt hvertfall huset:)
klg,2 boys now:) Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 jappetiden ja..tviler på at vi ser samme krakket som kom på 80 tallet.men tror boligprisene kommer til å stagnere litt,men ikke at de kommer til å gå ned.det tror jeg aldri kommer til å skje
prekæs Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Jeg var med på 80 tallet under bolikrakket.(utgammel jeg, vettu:) Boligen jeg kjøpte i 82, til den voldsomme sum av 190000, ble takstert til ca 500000 etter "boligkrakket" på midten/slutten av 80 tallet. Husker rente på 14 -15 %. Legger til. Verdien er sikkert 5 doblet i dag. Minst. Det er derfor jeg mener det beste er å slenge seg på boligkjøp først som sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå