Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 - bløtkake - sjokoladekake - muffins - kringle - vafler - gele Holder vel i massevis dette vel??
frøken blå Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 jeg er ikke noe sukker-hysterisk på noen måte.... men dette ble altfor mye synes jeg!! holder med sjokoladekake, muffins og evnt gele.... er jo en barnebursdag!!
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 Ordla meg litt feil tror jeg...Det er jenta som har bursdag,men det er mest voksne som kommer + 3 barn...Så det er ikke direkte barnebursdag...
Gjest Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 ble vel litt mye..skal ha barnebursdag imorgen og skal ha sjokoladekake, gele og muffins og hot dog..er mer enn nok.ungene spiser ikke så mye som man tror..
nati, knotten & lille karamell Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 jeg hadde bakte en sjokoladekake til 1 års dagen jeg
Kamomille Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 i barnebursdag her vi servert pølser og lompe Så er det lek etc. deretter boller, gele og sjokoladekake. Foreldrene har fått servert akkurat den samme menyen!!!
newdawn Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Synes det er moro å lage litt forskjellig jeg, dessuten pleier besteforeldre å ha med litt kaker også. Synes det høres helt greit ut, moro å sette fram forskjellige kaker. Bare sjokoladekake er stusselig synes jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå