Gjest Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Trenger flere ideer enn det jeg kommer på selv. Vi skal male i en lysegrønn(nesten lime) farge. Den er frisk og nydelig. Har kjøpt stooore sommerfugler på panduro i sjokkrosa og knallgrønt. Har også kjøpt ole-brum bilder med masse farger i. Men jeg aner ikke åssen møbler vi skal ha. Senga er klar.. sprinkelseng med himmel fra taket og ned til gulvet. Men tenkte vi måtte ha noen kommoder der inne også. Har også hatt lyst til å male noe på den ene veggen. Et stort motiv. Men åssen skal man klare det da??
*RutIetutt* Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Høres ut som om det blir kjempefint, Maria:o) Vi har ikke innredet noe rom til Milla enda...hun sover i sengen med meg enda...har ikke fått henne over i egen seng engang;o/ Pappaen er forvist til gjesterommet, he he - så nå ligger vi og breier oss;o) Vi innredet ikke rommet til Tobias før han begynte å sove der inne - når han var ca 14 mnd. Vi gjorde ikke så mye ut av det egentlig...veggene er lyse. Han har fått Ole Brumm-møbler (et lite bord og to stoler), Ole Brumm-teppe i blåfarger, hvit rullegardin og lekekasser i blått. Nå ha han fått stor seng også - kjøpte sånn blå Mammut-seng på Ikea med nattbord til - så har han en liten blå Ole Brumm-lampe stående på nattbordet. Han har også en hylle på veggen til bøker og noen Ole Brumm-bilder og bhg-bilde på veggen. Og leker utover hele gulvet.........he he;o)
Gjest Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Hehe;) Det høres kjempefint ut. Skikkelig koselig!! Han stortrives nok der inne;) Blir veldig morsomt å innrede rommet til julia. Gleder meg skikkelig. Ho sover også hos oss. Noen ganger i senga vår, andre ganger i sin egen. Heldigvis sover ho nå like godt i sin egen seng;)
*RutIetutt* Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Ja, det er godt når de sover i sin egen seng...har prøvd det endel her også...men hun bare våkner med en gang:o( Hun sliter litt med mageknip, så hun sover litt dårlig for tiden - jeg ligger å ammer henne til hun sovner, så ruller jeg meg bare vekk uten å flytte på henne - da sover hun som regel noen timer;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå