Gå til innhold

La ungene pynte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orker ikke å styre så veldig når mellomste blir 3 år neste uke og skal ha besøk, så tenkte bl.a å lage en marsipankake siden det er gjort på minutter, men så tenkte jeg videre, hva med å la ungene (eldste er nesten 5 år) få pynte den? Gi dem litt marsipan av ulike farger og la dem prøve å lage noe og hive på kaken. Det kommer nok ikke til å se ut, de er ikke akkurat kunstneriske av seg, men de kommer til å ha det gøy og bli veldig stolte. Hva tror dere, går det an å servere en kake som er helt rart pyntet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillegutt pyntet selv sin kake til 3 årsdagen! Ble kjempefiiiiiiiiin! Massevis av norske flagg, nonstop, seigmenn og 3 lys (selv om han plendt ville ha flere lys, hehe).

Husk å ta bilde av kaken etterpå =)

Skrevet

Hehe... :-) Ja må ta bilde. Nå tenkte jeg mer at de skulle lage pynten selv jeg da, og da blir det nok mest uformelige klumper.

Skrevet

Helt koselig det vel! =) Ypperlig.... Tenk så stolt etterpå! Go for it sier jeg iallefall.... =)

Skrevet

Tror den kaka blir fin jeg :-) Eldstemann pyntet bestemor sin bløtkake da hun hadde bursdag. Skulle pynte med druer da, og jeg fant igjen druer forholdsvis langt inni kaka, hehehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...