Entil? Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 ifølge mens terminen iallefall...men ul ville ha det til den 02.september,så da får jeg stole på det da...men er likavel litt bekymra,leser jo om de som mister babyen sin på overtid pga av morkakesvikt og slike ting...så er litt småbekymra...men heldigvis var det ikke sååå stor forskjell på terminene da,vært værre om det hadde vært lengre mellom de...så får bare krysse fingrene og håpe han kommer snart:)
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Da er det vel ikke lange stunden til lillegutten er ute da:) Det er veldig skjelden at noen mister barnet så sent i svangerskapet!!! Må vel være under 1 prosent eller noe slikt. Lykke til med fødsel så får man håpe du slipper å gå mange dager over:) Jeg er bare 18 uker på vei i dag, men koser meg med nurket inne i magen:)
MegOgAlleMine Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 du får vaske hus og ha sex alt du orker!
prøvekluten+3små Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 der var du ja...tenkte på deg her om dagen..lurte på om dere var blitt en person rikere;o) blir vel ikke no treff på deg over helga da sikkert;o)
Entil? Skrevet 24. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2007 hehe..joa..klart jeg kommer...ser ikke ut som lillegutt har tenkt seg ut enda likavel så...så er jeg i form så kommer jeg vettu,må bare finne ut hvor det er og hvilken buss som går dit først...er ikke så kjent i området her enda så...
prøvekluten+3små Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 er det ikke nr 8 da tro? ganske så sikker på det...er nedenfor byåsen butikksenter dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå