*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Reiser til Syden på søndag og driver å prøver ut forskjellige knytinger jeg kunne ha brukt der, men jeg får IKKE TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL !!!!!!!!!!! Nå er snuppa full av gulp etter X antall krumspring på mammas rygg og mage, jeg har gulp i håret, nakken, ansiktet, ryggen, beina og ja..... Og sjalet ser ut som en diger gulpeklut der det ligger slengt på gulvet sammen med alle gulpeflekkene som er der også..... Jammi! Og her sitter jeg i undertøyet i sofaen og er sur. Skulle gjerne klart å bære på ryggen, men sjalet sklir jo bare opp fra rompa og blir altfor slakt så hun bare dingler bak der. Og i ammestilling, men da blir hun bare liggende som en banan, og ihvertfall ikke der mine pupper er. Er ikke vist på tettinntil heller. Kan dere bæreguruer hjelpe meg? Vær så snill.
Gjest Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Hvilket sjal har du da og hvor gammel er babyen? Vi har et Moby Wrap sjal og det er i hvertfall veldig enkelt å bruke, men så er mini bare 10 uker da, men det er nok forskjell på både sjal og hvor gammel babyen er. Men litt lettere å hjelpe når man vet typen :-)
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 Har moby jeg å, og snuppa er 4,5 mnd
Gjest Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Hmmm... Synes de var så greit jeg. Knyter du det stramt nok på deg før du tar henne oppi? Og så er det viktig at du begynner med å ta den delen som er nærmeste kroppen din over babyen (av de som går over skuldrene). Men den knytingen på ryggen skal man jo være to om så det er ikke rart du ikke får den til ;-) Den ammeposisisjonen får ikke jeg til heller. Bruker mest new-born bæringen og noen ganger den når han sitter fremover med ansiktet (han er jo egentlig litt liten til det, men han er sterk nok). New born posisjonen kan du jo bruke som utgangspunkt uansett og bare dra bena igjennom sidene i stede for å ha bene inni sidene (ble litt knotete forklart) og så dra midjebåndet over bena og bare la det ligge bak ryggen og nakken på babyen og ikke under rumpen. Lykke til i hvertfall! :-)
Giftmamma med2jenter Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 følte med bruksanvisninger på den moby saken som jeg har... så jeg bare fulgte den
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 24. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2007 Ja den "vanlige" bæringen mot meg med magebelte fikk jeg til med en gang. Den går kjapt og greit. Men hun er så nysgjerrig, så hun bare vrir seg ut til den ene siden hele tiden, blir så sidetungt da. Har også hatt henne fra meg, men den biten som skal være under rompa og opp til knærne sklir av hele tiden da også. Tenkte på ammestilling i flyet fordi vi skal fly på natta. Deilig for henne å ligge. Og på ryggbæring for å få litt variasjon og fordi jeg skal ha armene mer fri. Hun begynner å bli tung også, så kjekt å få litt ulik belastning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå